Som underviser på tømrer hovedforløb, oplever jeg ofte en uro i timerne, det er ofte i teori fremfor praktik/værksted. Der skal ryges, kigges på facebook, snapchat osv. Jeg tror eleverne mangler inddragelse i undervisningen ved brug af digitale teknologier.
Hvordan kan jeg som underviser bedre inddrage eleverne i undervisningen ved brug af digitale hjælpemidler og øge elevernes motivation samt minimere uroen i klassen?
Godt og blandet om mine oplevelser på DEP modul 4 "digitale teknologier i erhvervsrettede uddannelser" og koblinger jeg kan benytte til min undervisning.
Kort om mig
Mit navn er Martin Kappel, jeg er 33 år gammel og uddannet tømrer og bygningskonstruktør. Jeg underviser til daglig på EUC Nordvestsjælland...
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
-
Hej Venner, Idag var der opstart af PD modul 4 i digitale teknologier der bruges i erhvervsrettede uddannelser. Vi lavede sidemandsintervi...
-
Mit navn er Martin Kappel, jeg er 33 år gammel og uddannet tømrer og bygningskonstruktør. Jeg underviser til daglig på EUC Nordvestsjælland...
-
Loading...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar